Sunday 13 March 2011

RxYoung - Anti Aging Cream

Produk RxYoung - Anti Penuaan Semulajadi


Harga: RM270 sahaja termasuk keahlian WWN dan FREE poslaju!!


AM.PM Therapie RxYoung Anti Aging Cream telah dicipta untuk berfungsi sebagai krim sepanjang hari - memberikan perlindungan di siang hari, dan merawat di waktu malam. Dengan peransang protein kolagen, kandungan anti-oksida, pelembap permukaan semulajadi dan pelindung sinaran UV RxYoung Anti Aging Cream, rasailah perbezaan dalam 24 jam penggunaan dan perubahan tampak selepas 15 hari.

Kandungan bahan - bahan terbaik di dunia yang terdapat di dalam RxYoung Anti Aging Cream


ABALONE COLLAGEN
  • mengurangkan kedutan dan garis halus
  • meningkatkan keanjalan kulit
  • memperbaiki peredaran darah


    XANTHONE
    • anti-oksida yang 100 kali lebih berkuasa dari Vitamin A, C dan E
    • membantu merawat sel yang rosak
    • menghalang penyakit "degenerative"


    ARBUTIN
    • agen pencerahan semulajadi
    • menapis UVB/UVC
    VITAMIN E
    • membantu melindungi kulit dari kerosakan awal sinar ultraviolet
    • meningkatkan keberkesanan skrin matahari semulajadi
    • mengurangkan kehilangan air dari kulit
    LICORICE
    • pelembap kulit yang amat efektif
    • membantu melawan radang kulit, ekzema, stretch marks dan psoriasis




    Turut mengandungi : Allantoin, B3, Rice germ oil, Aloe Vera dan L-arginine

    Kelebihan AM.PM Therapie RxYoung Anti Aging Cream
    1. kedut berkurangan
    2. kulit lebih lembut dan licin
    3. mengekalkan kelembapan
    4. mencerahkan kulit
    5. meningkatkan keanjalan kulit
    6. aura positif meningkat
    Kesan dalam 15 hari.

    Cara penggunaan: Sapukan RxYoung Anti Aging Cream pada muka dan leher yang telah dicuci pada waktu siang dan malam. Untuk kesan yang lebih efektif, ikuti dengan urutan lembut di kawasan meridien. Rujuk pada rajah dibawah


    Harga: RM270 termasuk keahlian WWN dan FREE poslaju
    Berat: 40 ml


    RxYoung - Anti-Penuaan Semulajadi (Nature's Anti Aging Miracle)

    Rx-Young menggunakan teknologi terkini untuk menghasilkan formula anti-penuaan yang sangat berguna untuk tujuan menghalang proses penuaan dan membantu proses pemulihan kulit dalam masa singkat.

    Rx-Young mengembalikan kecantikan wajah, memulihara, melembap dan menyegarkan kulit di samping menyerlahkan sinar keremajaan yang diingini oleh setiap insan. Ia juga memperbaiki kerosakan akibat pendedahan kepada cahaya matahari, sekali gus melambatkan proses penuaan semulajadi anda.

    Set rawatan kulit muka yang mewah ini mengandungi formulasi anti-kedutan yang mampu melambatkan pembentukan tanda penuaan di samping membersih dan memelihara kulit secara lembut dan semulajadi. Ia juga diperkaya dengan serbuk emas selembut salju, sepenuhnya diperbuat daripada emas tulen.




    Latar Belakang Produk

    Produk RxYoung - Anti Penuaan Semulajadi

    Adakah kita benar - benar TUA?

    Selama ini kita mempercayai bahawa setiap peringkat umur menandakan kita harus kelihatan dan rasa tua. Kini, sains telah menunjukkan bahawa selama ini kita rasa dan kelihatan lebih tua dari sepatutnya kerana penuaan awal!

    Sakit sendi, kehilangan otot, berat bertambahan, kekurangan tenaga, kekurangan tenaga seksual, kulit mengendur, bintik- bintik, kedut dan garisan halus pada kulit dan pelbagai tanda penuaan telah terbukti dipercepatkan dalam kehidupan moden kita kerana stres meningkat, pemakanan teruk, kekurangan meminum air yang menyihatkan, udara tercemar dan gaya hidup (seperti merokok dan tidak bersenam)


    Semua ini menyebabkan kerosakan teruk kepada bahagian terpenting - sel-sel badan kita. Sel yang rosak didapati punca kepada kebanyakkan isu penuaan - dari tidak mampu menaiki tangga sehinggalah kulit yang berkedut.

    KINI, anda boleh membantu memperlahankan, malah menterbalikkan proses ini dengan memperbaiki punca sel-sel badan kita. Dengan produk Siri RxYoung, anda bukan sahaja meningkatkan perlindungan sel dari radikal bebas, tetapi juga menghidupkan semula dan merawat sel rosak - membuatkan anda rasa dan kelihatan lebih muda dari yang anda pernah bayangkan!!!

    No comments:

    Post a Comment